“မဂၤလာပါ” ကလန္း ျမန္မာ ခ၇စ္ယာန္ မိႆဟာယ မွ ေႏြးေထြးစြာ ႀကိဳပါသည္။ ၀တ္ျပဳခ်ိန္-အပါတ္စဥ္ (တနဂၤေႏြေန႕)ည ၄း၀၀ မွ ၆း၀၀ ထိ.

Wednesday, November 24, 2010

အထုပၼတိအားျဖင့္ သမၼာက်မ္းစာေလ့လာျခင္း ( Bible Study by Biographies )

သမၼာက်မ္းစာသည္ ဘုရားသခင္က လူသားတို႔ကို၄င္း လူသားတို႔အားျဖင့္ ၄င္း မိမိကိုယ္ကို ထင္ရွားေဖၚျပေသာ မွတ္တမ္းတအုပ္ပင္ျဖစ္သည္။ ဓမၼေဟာင္းႏွင့္ ဓမၼသစ္က်မ္းမ်ားတြင္ အထၳဳပၸတိပိုင္းဆိုင္ရာ ေလ့လာစရာမ်ားျဖင့္ ၾကြယ္၀လွ်က္ရွိသည္။ အခ်ိဳ႔ကို ေဘာ္ျပရေသာ္
ေနာဧ ၏ အသက္တာ က ၅း၃၂ - ၁၀း၃၂
အာျဗာဟံ၏ အသက္တာ က ၁၂ - ၂၅
ေယာသပ္၏ အသက္တာ က ၃၇ - ၅၀
ေဒေဗာရ ၏ အသက္တာ သူၾကီး ၄ - ၅
က်မ္းစာတြင္ပါ၀င္ေသာ အထၳဳပၸတိၾကီးမ်ားကို ေလ့လာရန္ နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးရွိပါသည္။
၁။ မိမိေလ့လာလိုေသာ ပုဂၢိဳလ္၏ ဘ၀အသက္တာ၏ ထင္ေပၚထူးျခားသည့္အေၾကာင္း ပါေသာက်မ္းသို႔မဟုတ္ က်မ္းပိုဒ္မ်ားကို ဖတ္ပါ။ ဥပမာ အာျဗာဟံ အေၾကာင္းကို ကမၻာဦးက်မ္း (၁၂ - ၂၅) တြင္ ၄င္း။ ေဟျဗဲၾသ၀ါဒစာ (၁၁) ႏွင့္ ေရာမၾသ၀ါဒစာ (၄) တြင္၄င္ ညႊန္းထားသည္။
၂။ ယင္းပုဂၢိဳလ္၏ အေၾကာင္းကို အကၡရာစဥ္ က်မ္းညႊန္းတြင္ လိုက္ရွာပါ။
၃။ က်မ္းခ်က္မ်ား၏ အစိတ္အပိုင္းတြင္ သြယ္၀ိုက္၍ ညႊန္းထားသည္ကို ဂရုျပဳ မွတ္သားပါ။

No comments:

Post a Comment